marți, octombrie 19, 2010

Nu-i nici un imperativ mai categoric decat cel'a al iubirii

Pai da asa bre, ca asa se cade. Ma face acest om, al carei cultura am studiat-o putintel, sa ma prefac ca nu-i asa! Ei bine, nu e asa ! Categoricul imperativ, la mintea mea, nu exista ! Dar cu iubirea asta ..... Pai da de unde, bre ? Poate sunt obosit si putin trist, insa categoricul iubirii prin anii '90 ai secolului trecut, o fi existat, ca deh, '' Dame'' erau peste tot, adicatelea la mai tot pasul ! Dar sa se mentina aceeasi nuanta si dupa 110 ani de la creatie, ale aceleasi doctrine, mi se pare, cel putin suparator, mai ales ca vine din partea: unei "domnitze de cartier"; Ma tem. Dar am sa merg merg mai departe ! Va amintesc ca este blog-ul meu, personal, cine are sa ma critice n-are decat, dar, cine va fi vreodata: "PRO", in cultura lu' " MEHEDINTI" ori e incult matematiceste, ori prost ! Nu am nimic cu masculii de "buna" doctrina feminina, fiecare cu experientele sale, dar , e un mare "DAR" aici. Sa ajunga muierile "noastre", la un " MEHEDINTI", autentic de altfel, e GRAV ! Doctrine au fost si vor fi inca ! Parerea mea este ca vor ramane, dar fetelor va rog , fara Mehedinti doar ca a fost la scoala numita: marele MAIORESCU ! Vorba unui stimat amic : Sar-mana , la multi ani !

Niciun comentariu: